torsdag 29 oktober 2009

Halvdag

Imorgon är det halvdag för min man. För mig är det hmm....samma dag som vanligt. Eller rättare sagt min sista arbetslösadag eller kanske sista dagen som lyxhustru?? Eller så som jag snarare vill kalla det sista dagen som rugby proffs! Nu ska allt hinnas med trots att jag ska jobba 8 timmar om dagen samt pendla 2 timmar varje dag. Det kommer innebära betydligt mindre tid framför datorn både för mig och för W. Men åter till morgondagen. För att vi ska få något vettigt gjort så har jag föreslagit att vi ska åka till IKEA. Där vill jag köpa två stycken

BESTÅ väggskåp från IKEA.
Dessa ska sitta på väggen ovanför våra datorer. Där ska jag sedan förvara våra pärmar och andra papper. Just nu står och ligger det pärmar på skrivborden och skräpar, inte vackert. Det jobbigaste blir dock när vi fått i hop skåpen och sedan ska sätta upp dem på våra gipsväggar?!?!?. Hur ska det gå? Den som lever får se...... :-)

Inga kommentarer: