tisdag 6 oktober 2009

Piff i vardagsrummet

Nu har jag sytt klart för den här gången. Blev precis klar med duken till vardagsrummet. Det som saknas nu är lila blockljus så jag kan ta bort de gröna som jag nu har på bordet. Jag behöver också en pläd att ha i soffan som man kan krypa under när det regnar och är kyligt ute. Jag hoppas att jag ska kunna fynda dessa på Ullared nästa vecka. Här kommer en bild på slutresultatet.

Usch jag ser att jag behöver städa under bordet.



Jag behöver ha något på väggen bakom soffan det känns så tomt. Kanske en tavellista med värmeljus på? Eller någon tavla. Måste skriva upp det på min "Att köpa lista" inför Ullaredsresan.

2 kommentarer:

Rebecca sa...

snyggt harryy!! =)

Cindy sa...

Hejsan. Nu ha jag lagt ut bilder på entren, men sen vart jag osäker. Är det månne stora entre taket du mena???? Jag vet inte varför jag fick för mig att det var det lilla entre taket. Jag återkommer med bilder isåfall på stora entren. Kram och lycka till med ert vackra hus.