tisdag 19 maj 2009

En vanlig dag...

Befinner mig alltså ute på vift i Örebro hos syrran. Jag har nyligen fått reda på att en gymnasiekompis till mig bor i Örebro och jobbar på F&S. Hon leder också ett pass i cirkelgym på måndagar. Som den hurtbullen som jag är så bestämde jag mig för att prova detta pass. Det var 60 minuter intensiv styrketräning. 45 min aktivitet och endast 8 sekunders vila. Man hann knappt byta maskin för än man skulle ge järnet igen. Det var skoj och jag känner mig lite små sliten i hela kroppen idag.  Jag ha även lite ont i framsidan smalbenen efter intervall löpningen i måndag. Usch det är inte bra. Kompartmentssyndrom är det jag har där.

I kväll blir det rugbyträning med Örebros herrlag ska bli spännande att se hur mosad jag kommer att bli. I övrigt vet jag inte vad som kommer ske under dagen. Jag hoppas att de ska växa lite gräs där hemma undertiden som jag är borta. 

Inga kommentarer: