fredag 1 maj 2009

Seriepremiär

Imorgon är det dags för seriepremiären mot Vänersborg. Vi spelade en träningsmatch mot dem tidigare i vår och vann stort så det ska bli spännande hur det ska gå imorgon. Har vi legat på lat sidan medan de andra kört på järnet eller är vi vältränad och kan hålla emot?

Än så länge är jag inte det minsta nervös det kommer kanske lite imorgon. Min rygg däremot ställer numera till det för mig. Känns som att min kropp inte är min vän med tanke på alla krämpor jag haft de senaste åren. Jag hoppas att mirakel ska ske under natten för jag vill så gärna spela imorgon. Det är så otroligt KUL!!!!! Imorgon kl 14:00 så är det dags för avspark.

Bjuder på en bild på mig själv springandes med bollen. Här är jag dock inte så vältränad som jag är nu kan jag lugnt konstatera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men spaler du i vänersborg eller i göteborga idag ??

Mvh Bella

Harry sa...

Jag spelar på Välen i Göteborg!