söndag 17 maj 2009

Inget varv för mig

Tack alla som har röstat på min slut tid i Göteborgsvarvet. Jag måste tyvärr meddela att jag aldrig ställde upp. Jag fattade beslutet med tanke på mina knä och fotproblem och då jag nu ska spela en rugbylandskamp på fredag så ville jag inte riskera att få ont.

Jag har idag istället varit ute och sprungit korta, snabba intervaller med min PT och det var tungt men precis de jag behöver.

Jag befinner mig hos syrran i Örebro fram tills på torsdag då jag beger mig mot Södertälje och förberedelserna drar igång inför matchen på fredagen.

Ett stort grattis till tjejerna i det svenska damrugbylandslaget som vann första matchen i EM som jag tyvärr inte fick vara med på :-( Nästa match är på onsdag och jag ska då sitta på läktaren *tjoho*

1 kommentar:

Maria sa...

Tänkte på dig när jag såg inslaget på sporten igår. Jag sa till min man att "en av mina blogkompisar är nästan aktuell i landslaget"

Kom på att det inte är alls så långt för mig till Södertälje. Kanske, kenske händer det att jag dyker upp på fredag å hejjar på dig. Det är en något knasig tid för match och fredag dessutom. Vi får se. Det vore kul ialla fall:)

Ha det gott

Kram Maria