fredag 29 maj 2009

Veckans träning

I morse var jag riktigt trött. Planen var att jag skulle gå upp samtidigt som min man och bege mig till gymmet för att gå ett BodyBalance pass men jag var så otroligt trött så jag sov ända tills jag vaknade av grannen som försökte köra iväg sin båt och bankade bort klossar fån hjulen.

Jag funderade dock ett litet tag och kom fram till att det nog inte var så konstigt att jag var trött för jag har tränat på bra i veckan.

Måndag

Rugbyträning

Löpning 2km

Tisdag

Styrketräning

Rugby

Onsdag

BodyBalance
Torsdag

Basket
Löpning 2km
Fredag
Idag får det nog bli vila känner att kroppen kan behöva det.

Lördag
Rugbymatch borta mot Lugi

Söndag
Rugbymatch hemma mot Malmö/Pingvin

Jag kommer vara riktigt sliten på måndag det är en sak som säkert. Som tur är har jag bokat massage på onsdag och det kommer komma väldigt lägligt.

1 kommentar:

emma-louise emery sa...

ja du, det har varit en tuff vecka och framför allt helg... Men vad gött det känns!