söndag 16 mars 2008

Det nalkas vår och påsk!


Idag har det varit vårlikt väder ute. Jag blev väldigt sugen på att ha en trädgård att greja med. Några bildbevis på vad jag lyckades åstakomma har jag. Det är inte lånt till påsk heller så lite påskfint har vi fått det.

Vi har idag varit både på Bauhaus och Hornbach samt IKEA. Målet för dagen var att bestämma om vi skulle ha kakel och kliner eller våtrumsmatta i badrummet. Vi har dock fortfarande inte bestämt oss och står kvar på ruta ett. Ingen av oss tyckte det var särksillt roligt att shoppa idag och båda var trött och hade huvudvärk. Vi lyckades trots det spendera lite pengar. Jag fick ätligen min IKEA garindstång i rätt längd till arbetsrummet. Så nu kommer det inte lite ljus i rummet också så panelgardinerna inte skymmer hela fönstret.

HÄLSA
Det är bra att shoppa för tack vara de så har jag kommit upp i över 5000steg. Igår spelade jag basketmatch. Det gick bättre än vad jag väntat mig med tanke på att jag inte tränat så mycket senaste tiden. Det känns dock som att jag kommer bli sjuk därför ska jag lägga mig tidigt ikväll.


Inga kommentarer: