fredag 28 mars 2008

Träna är livet!

I går var jag och tränade basket. Det var alldeles för länge sedan sist pågrund av cykelvurpa, ryggskott och förkylning. Man kan börja tro att jag har blivit gammal med tanke på alla skavanker som jag lider av. Det var iallafall väldigt roligt att träna. Vi var dock bara 6st på träningen men det var skoj ändå. Min kondition är dock under all kritik. Igår läste jag någonstans på nätet att om man var under 30 så skulle man gå 12 000steg per dag. Den summar kommer jag långt ifrån upp i. Fast hade jag haft på mig stegräknaren under basketträningen så hade jag nog kommit över.

Idag ska jag gå på Bodybalance och jag hoppas känna mig som en ny människa efter passat. Stela jag kan defenitivt behöva bli lite smidigare. Nu gäller det bara att mina träningsrutiner återvänder. Det börjar bli dags att damma av racercykeln som står på övervåningen. Snön ska ju försvinna i helgen så efter det är det bara att börja vänja rumpan med sadeln igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

slöfocken! se till å träna regelbundet nu....

Harry sa...

mmm jag ska