fredag 21 mars 2008

Nya skor!

Jaaaaaaaaaaa.....nu har jag äntligen fått nya skor. Mina skor var katastrofalt utslitna. Jag köpte ett par joggingskor med bra stabilitet som funkar för mina fötter samt ett par walking skor som jag ej ska springa i men som jag kan ha annars. Walking skorna är strategiskt svarta så att jag kan använda dem när jag har lite finare svarta byxor på mig. Så jag slog två flugor i en smäll. Några sulor blev det inte idag det avvaktade vi med i o med att jag redan har två sulor. Jag hoppas att det ska bli bättre nu genom att jag får nya skor.

Vi glömde dock att kolla på arbetsskor som hon nämde i förbifarten. Jag får ringa dit på måndag och höra om de hade några. Men nu har jag annars mina walkingskor som jag kan ha till uniformen så länge jag slipper springa. Men det är inga skyddsskor med stålhättar.

GLAD PÅSK!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Hördu tjuven, stå still en stund medan jag tar av mig mina strategiskt svarta walkingskor, sen ska du få se på fan." Strategiskt svarta... du är rolig. =) Glad påsk!

Harry sa...

Så du tycker jag ska jaga tjuvar i strumplästen? Mina Walking skor är många gånger bättre än insatskängorna som kommer med uniformen iallafall. Så länge jag har problem med mina fötter så sitter jag dock inne vid skrivbordet och vänder papper.

Glad påsk till er också!!