onsdag 5 mars 2008

Ryggskott...

är inte roligt att ha jag lovar! Förmodligen är de det jag lider av just nu. Jag känner mig minst 50år äldre än vad jag är. Det smärtar vad jag än gör. Jag har försökt att göra så lite så möjligt idag men som tur är så har jag en snäll granne som gav mig lite massage på förmiddagen. Tack C!!!

Jag funderar en del på hur det ska gå med vår övervåning. Ska den klara deadline eller kanske helt enkelt klara den med råge? Imorgon ska jag ringa elektrikern och jag hoppas han har tid och kan komma nästa vecka och börja sätta igång med alla kablar. Det hade varit så skönt om vi kunde sätta upp gipsskivorna och täcka igen väggarna på båda sidorna. Sedan är det bara att börja spackal och då känns det inte som att det är så mycket kvar. Jag hoppas vi kan vara klara med spackling och dyligt innan vårvärmen börjar komma på allvar, för då vill jag börja på altanen. Har ni några tips på vad man bara måste ha med när man bygger en ny altan så tages dem tacksamt emot!

Inga kommentarer: