lördag 29 mars 2008

Tjejfest

Igår var jag inbjuden till grannen på tjejfest. Vi var 9 brudar och jag den enda utan barn. Gissa om det var mycket barnsnack. Jag överlevde trots det. Vi ägnade mesta delen av kvällen till Sing star. Det visade sig att vi var riktiga super starts många av oss. Jag var betydliget bättre än vad jag trodde. Men så klart när det blir tävling så växer alltid hornen ut. :-)

Idag har jag inte några planer än så länge vi får se vad jag hittar på förutom ett kalas i eftermiddag. Man kan alltid städa om man har svårt att hi0tta sysselsättning.

Igår innan festen gick jag in på KappAhl och köpte ett par nya jeans och en ny tröja. Jag ska nog ha dem på mig idag när vi ska på kalas hos gubbens syster. Mina nuvarande favorit jeans börjar bli trasiga på mer än ett ställe så det var helt klart på tiden.

Inga kommentarer: