måndag 3 mars 2008

Hälsa


Vad är då hälsa? Vad innebär det? För mig innebär det att man mår bra, rör på sig och äter nyttigt. Men varför har jag då varken rört på mig eller ätit nyttigt idag? Det får bli ändring på det imorgon. Idag däremot så ska jag avnjuta min morotskaka som jag har bakat. Ser redan framemot första biten.



Dammsugning har blivit en vanlig förekommande sysselsättning hemma hos oss. Varför ska det blir så skitigt hela tiden? Jag måste fortsätta min kväll med att damma för de var alldeles för länge sedan de blev gjort. Det blir mycket byggdamm och sågspån som trillar ner från övervåningen. Men det är bara under en övergångsperiod får vi hoppas för det är inte mycket kvar nu. Vi har dock gjort slut på alla reglar och behöver fler. Dagens fråga är dock hur fraktar man 5 meter långa reglar storleken 45*70mm på ett öppet släp?

Inga kommentarer: