tisdag 11 mars 2008

Irriterad=Onödigt!!

Åhh lätt irriterad är jag men varför? Det är ju helt onödigt egentligen. Jag har haft en kanon bra dag, tränat varit hos frissan och allt har varit bra. Sedan börjar det strula lite och vips blev jag irriterad. Nä nu ska jag sluta vara irriterad och hitta lite positiv energi så dagen kan sluta bra.

Som jag nämnde förut har jag varit hos frissan och det blev en ny lock även denna gången. Hon är helt fantastik min frisör. Jag gillar verkligen att hon hittar på nya idéer varje gång. Riktigt fräsigt blev det men lite svart och vinrött.





Ytterligare en rolig sak är att idag kom våran nya TV som gubben har beställt. Nu vill han dessutom ha hjälp med att packa upp den. Det är nog bäst att jag går och hjälper till. För husfridens skull :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Najs TV.. !!! =)