tisdag 10 februari 2009

Dagarna fylls med träning

Befinner mig i Örebro hos systeryster. Just nu jobbar hon natt medans jag passar på att blogga. Det blir mycket träning då jag är här och det är ju det är som meningen också. Det bästa är att det nu har snöat i Örebro så jag har kört längdskidor på förmiddagen både i går och idag. Inte nog med det utan på kvällarna har jag även tränat friidrott med en grupp bestående av flera aktiva som tagit SM medaljer. Jag kan inte skryta med att jag ens var i närheten av deras fart, men jag hängde med i mitt tempo. Det är jätte bra att kunna löpträna inomhus det blir riktig kvalitets löpning då. Min PT var även med och puschade mig runt löparbanan.

Imorgon blir det överkroppsstyrka i gymmet samt eventuellt lite sidåkning.

Nu är det dags för lite återhämtning för mig vilket innebär sova.

1 kommentar:

Erika sa...

Finns utsällning på Liseberg bl a men det hade varit roligt att få gå på något större och som man inte varit på innan för lite inspiration.

Vilken fin blogg du har och dni katt var jubara för fin.