måndag 16 februari 2009

Planerna för alla hjärtansdag var....

Jag har glömt att berätta vad jag hade hittat på för min älskling på alla hjärtansdag. kl 16:50 talade jag om för honom att han skulle ta på sig något fint och vara redo 16:30. Han var då väldigt nyfiken och frågade hur fin klädd han skulle vara om det var kostym som gällde eller bara skjorta. Sedan åkte vi iväg med bilen ner mot Göteborg. Vi stannade till på Willys där vi handlade lite snacks, dricka och drick yoghurt. Sedan åkte vi några varv i kvarteret runt Willys och vips så hamnade utan för ett kompispars lägenhet och konstigt nog stod de utanför och studerade belysningen. Det var de hon hade sagt till sin kille att de skulle göra. Båda våra män var oförstående över vad som skulle hända. Det var jag och Nina som hade smidigt planerna tillsammans.

Bilresan gick vidare och nu mot centrala Göteborg. Vi parkerade bilen och började sedan att vandra. Resan slutade utan för Bergakungen. Vi skulle alltså gå på bio. Vi hade valt en typiskt tjejfilm Bröllopsduellen. Den var lite mysig att se tillsammans med sin älskling på alla hjärtansdag.

Efter bion åkte vi till en restaurang på Hisingen och åt plankstek. Mums vilken god planka det var. Vi avrundade kvällen vid tio tiden och åkte vidare hemåt.

Det blev trots allt en lyckad kväll med trevligt sällskap.

Inga kommentarer: