onsdag 4 februari 2009

Utmanad

Jaha då har även jag fått en utmaning. Det är inte så ofta det händer så jag får tacka Maria som har bloggen Välkomen till Adrians Backe

Så här gör man:Gå in i mappen Mina bilder (eller Bilder för dig med OS X, eller din egen personliga bildmapp). Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden. Visa bilden på bloggen och skriv något om den. Invitera sedan sex stycken nya till att vara med på utmaningen. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Eftersom jag inte har några bilder alls i mappen mina bilder utan har en annan mapp med mina bilder så gick jag in den. Tog sjätte mappen och valde bild nummer sex och resultatet kan ni se nedan.


Denna bilden är tagen 021215 i La Crosse, Wisconsin, USA. Det är min mans simlag som har julfest. Uppenbarligen ville min man ha pussar för han har letat upp en mistel som han håller över huvudet. Killen som är på väg att äta upp min man är en annan duktig simmare. Det var fina tider de där året i USA. Varför ska det vara så svårt att ta sig i krgaen och resa tillbaka??

Jag utmanar följande till denna utmaning:

Jag serframemot att se era bilder.

Inga kommentarer: