onsdag 16 april 2008

Altan vill jag ha

Idag har jag tränat Bodypump samt solat. Jag såg ut som ett lik när jag tittade i spegeln när jag hade ett vitt linné på mig under pump passet. Jag var bara tvungen att boka en solarie tid. Jag kan inte se ut som ett lik nu när man kan börja ta av sig kläder för att solen tittar fram.

Har varit trött idag också så ikväll blir det tidig sänggång. Jag får leta fram något att läsa om jag har svårt för att sova får då kommer jag garanterat att bli trött.

Nu när solen börjar lysa så vill jag gärna ha den där altanen så man kan sätta sig och bara vara och lyssna på fågelsång och titta när katterna busar ute. Det börjar bli dags att ta tag i de projektet nu. Jag måste bara tillsammans med Weine skissa upp hur vi vill ha det. Det är alltid samma vånda som kommer. Tänkt om man bygger altanen på ett ställe och så ångrar man sig. Vad gör man då? Nä det går inte gå omkring och tänka så. Jag får helt enkelt bygga en altan och sedan är det bara att gilla läget.

Till helgen tror jag det blir däckbyte på bilarna samt på kärran. Det är inte långt kvar tills dubbdäcken måste av. Lika bra att inte vänta till absolut sista dagen.

Inga kommentarer: