tisdag 29 april 2008

Blir det skilsmässa nu?

Det som inte får hända har nu hänt. Jag har slarvat bort min förlovningsring och min vigselring!!! Jag har letat ÖVERALLT och W och letat på samma ställen plus ännu fler ställen. Jag trodde de skulle ligga i locket på min träningsväska men de är totalt borta. Även min klcka är borta. In i det sista så hoppas jag att de helt plötsligt ska dyka upp, men VART? Igår fick jag tipset om att ringa till Saidas dotter Siv-Gun Berglund. Jag ska ringa idag för det kan vara värt ett försök. Jag har inget att förlora på det.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen slarvmaja! Usch vad jobbigt. Håll oss uppdaterade så håller jag tummarna för Siv-Gun.

Anonym sa...

Men uuuuusch vad tråkigt att tappa bort ringarna :0(((( Hoppas inte att nån elak jävel snott dem utan att de finns där någonstans!!!!
/Mathilda

Harry sa...

Siv-Gun trodde att de låg hemma på golvet bakom skor och på kklinker. Men jag har letat där och där fanns dem inte :(((

Martina: Ja jag erkänner jag är en riktig slarvmaja, iallafall när det gäller smycken :/

Mathilda: Det hoppas jag också!

Tack för ert stöd!

Anonym sa...

Hur har det gått? Hittat ringarna? Kanske Siv-Gun menade under klinker och skor? Har ni lagt klinker nyligen?

Harry sa...

Nej vi har inte lagt några klinker alls själva i huset och ringarna hade jag ända tills i trsdags då jag misstänker att de försvann.

Jag tror att de är puts väck tyvärr.

ia sa...

sa hon att det var i huset? hon kanske menar någonannanstans som har klinker och skor? Jobbet? Träningslokalsombytesrummet?

Harry sa...

Hon sade att det var på ett ställe där jag vistades ofta och hon trodde därför att det var i mitt hem. Men jag ska faktiskt kolla en extra gång på jobbet i morogn för i omklädningsrummet där finns det massor med skor och där är det klinker på golver. Det är helt klart värt ett försökt. Tack för tipset!

Anonym sa...

kom ringarna fram? någon gång,jag har också förlorat ett par ringar som jag letar efter. Kanske skulle ringa Siv-Gun jag med eller?