fredag 11 april 2008

Shopping

Igår var en bra dag så till vida att jag hittade lite saker till vår lägenhet till mycket bra pris. Men oj...vad är det jag skriver??? Givetvis menade jga till huset. Jag har not inte vant mig ännu. Det var på Hemtex som jag hittade ett nytt överkast, 4 kuddar, en kudde till soffan, en tavla och en löpare. Allt detta för endast 368kr. Jag är helnöjd med de resultatet. Dessutom lyckades jag fylla på mitt BH förråd med hela tre stycken. De var dock dyrare totalt än vad allt annat på Hemtex kostade.

Idag blir det cykla till jobbet och sedan ett pass med bodybalance på förmiddagen. Det blir skönt att röra på sig. Det blev ingen basketträning för mig igår då mina fötter gjorde väldigt ont. Mina fötter tär på humöret vill jag lova. Det äte inte roligt alls. Jag som varit så aktiv varför skulle just jag drabbas? Jag är så himla sugen på att spela rugby denna säsongen och jag vill så gärna vara med på matcher och träningarna nu i slutet av basket säsongen men mina fötter vill tydligen något helt annat.

Inga kommentarer: