måndag 14 april 2008

Ny matta



Jag har köpt en ny matta till vårt kök. Det blir så fort skitit på köksgolvet så när man har en matta så ser man inte skiten när solen lyser in. Istället får man tvätta mattan med jämna mellanrum. Det blev en IKEA matta för enbart 149kr som man kan tvätta. Att den är tvättbar är nästan ett måste när man har den i köket tycker jag.

Ikväll har jag tittat på SM final i basket på Svt 24. Det är Telge mot Solna och nu står det 1-1 i matcher. Det var spännande och kul att titta på. Nu blir jag ännu mer sugen på att lira de sista matcherna på säsongen. Hoppas inenrligt att mina fötter ska hålla hela vägen. Idag har jag mått sådär. Varit matt och hängig och fötterna har gjort ont. Förbaskade fötter som aldrig vill ge med sig. Sängen hägrar trots att klockan bara är barnet.

Inga kommentarer: