fredag 11 april 2008

Bullar

En trött Harry som har bakat klart för idag. Jag var bara tvungen att baka IAs rimobullar. Det var otroligt goda. Det är ju inte riktigt den energin jag behöver nu när jag försöker hitta formen inför beach 2008. Det blev dock en cykeltur både till och från jobbet samt ett bodybalance pass. Imorgon planerar jag att köra ett pass bodypump samt cykla till gymmet. Det är ca 8km till gymmet och på hemvägen är det hemska uppförsbackar.

Vi har ikväll äntligen satt upp en toapappershållare som jag införskaffat på Hornbach. Inte den coolaste varianten men tillräckligt diskret och fruktansvärt funkstionsduglig så jag är hel nöjd. Jag har letat som bara den efter en hållare där man kan dra ut samt dra av pappret med en hand utan att pappret ska gå av eller att man drar ut hela rullen. Den vi har nu är "just perfect"

Idag har vi hittat 6 fästingar på Hazze. 4 som kröp och 2 som satt fast. Usch fy och blä säger jag. Imorogn är det jag som cyklar till apoteket innan träningen och köper fästingmedel. Nu får det vara slut på dessa äckel kryp på vår lilla pisse.

Jag har även börjat duka inför morgonens middags bjudning. Jag har inte bestämt mig riktigt för vad jag ska laga ännu men något gott ska det allt bli. Weine har iallafall bestämt förätt och efterrätt så är det jag som får bestämma huvudrätten. Något med kyckling blir det också men hur den sedan ska tillagas det är en annan femma.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var snabbt jobbat, du bakade dom med en gång =)
Men de ääär sååå goda! Och liknar lite wienerbröd till brödet. Mmmmmm... Hoppas du inte snålade med fyllningen ;)

Harry sa...

Ja det var goda men jag tror att jag snålade med fyllningen. Jag gjorde som i receptet men jag hade nog behövt göra mer fyllning. :-)