onsdag 30 april 2008

Virke till altanen

Idag har vi bara jobbat halvdag så vi har passat på att inhandla de sista vi behöver till altanen. Det blev en himla massa trallskruv, fransk träskruv, snörslå mm. Vi har varit på Byggmax, Beijes och Bauhaus. Jag passade även på att köpa lite sandpapper och dyligt som vi behöver när vi spacklar på övervåningen sedan.

I dag kom även brädorna från brädgården och de ser mycket fina ut. Det kommer bli en kanon fin altan när den väl är klar.

Under tiden som jag väntade på att min man skulle bli klar på sitt jobb så passade jag på att kila in en snabbis på KappAhl. Där hittade jag ett par snygga cityshorts. Jag har ont om shorts så det satt finemang. Jag behöver dock köpa några snygga loafers eller liknande att ha till tror jag. Jag går bara omkring i mina joggingskor pga mina hälsporrar men det är så tråkigt.

Inga kommentarer: