söndag 20 april 2008

Ved

Idag har vi börjat fixa med trädgården. Numera har vi en traktor och en minigrävmaskin på tomten.

Vi började i morse med att plocka bort rötter i jorden sedan var jag iväg och spelade en jätte spännande basketmatch. Tyvärr så förlorade vi med 1 poäng i förlängning. Jag fick inte spela så mycket ca 10min totalt vi var 11 personer samanlagt. Men jag lyckades trots det göra delad highscore med 10 poäng. Jag tog en hel del returer också. Det känns som att jag höjde mig själv i och med att det var en helt annan kvalité på denna match i jämförelse med tidigare matcher vi spelat. Det var högt tempo hela matchen igenom och båda lagen spelade mycket bra försvar.

På eftermiddag då jag kommit hem så tog jag och gubben och sågade upp bräd högen vi hade samlat ihop. Det tog drygt fyra timmar men ack så skönt nu när det är över.

Inga kommentarer: