fredag 18 april 2008

Räkor (eller reeekor som stockholmarna säger)

Ikväll blev det räkor till middag. Jag börjar känna mig som en äkta västkustenbo som äter räkor på fredarkvällen. Jag plockade ut bordet och stolarna som vi hade på balkongen i lägenheten och satte nu ute på baksidan så vi satt ute i solen och njöt av räkorna. Det blev dock lite kyligt när solen började försvinna bakom träden. Men det var mysigt.

Jag passade även på att plantera om mina blommor som jag sått. Solrosorna har växt som bara den. Jag vågar inte ha dem ute över natten ännu med risk för frost. Tomaterna har även dem växt till sig en hel del.

Tyvärr får ni vänta på bilder på mina planteringar för det strular när jag ska lägga upp bilderna här. Jag får prova imorgon. Vill gärna visa upp mina växter =)

Inga kommentarer: