fredag 18 april 2008

Vad händer?

Nu få vi se om vi kan komma framåt med projekt huset. Jag har nu bokat in en ny elektriker som en kollega tipsade mig om. Han kommer på tisdag för att reka. Jag hoppas att han tycker det verkat helt ok och har tid och lust att göra jobbet på vår övervåning. Nu gäller det dock att gubben blir klar med elritningen tills på tisdag så vi kan visa för elektrikern vad vi har gjort och vart vi vill ha dosorna. Om han inte gillar de vi gjort så är det bara att dra bort alla tomslangar och börja om.

Jag har även fixat i ordning ritningar på badrummet på övervåningen och en offertförfrågan som jag ska lämna in hos Coloram för att vis ak kunna få en offert för vad det kostar att få badrummet fixat. Jag tippar på 30 000kr inklusive material. Igår när jag skulle lämna in den glömde jag den förstått på jobbet men idag då ska jag banne mig lämna in den.

Gubben har i uppgift att lämna in en offertförfrågan till en rörmokare så vi kan få hjälp även med det. Han har dock inte lämnat in det ännu. Han skulle behöva en spark i röven tror jag för att få iväg brevet!!

I morse var tanken att vi skulle cykla till jobbet både jag och W men tyvärr visade det sig att det var frost så vi avstod. Jag bytte istället om till träningskläder för att gå på ett Bodybalance pass. Men jag hann inte dit i tid. Jag skulle ta blodprov strax innan och trodde jag skulle hinna men nä då var jag tvungen att sitta ner och ta det lugnt innan provet så det var bara att sitta där och se klockan ticka och min träning segla förbi. Det kanske inte gör så mycket i och för sig. Jag tränade basket igår och det känns i kroppen att jag tränat en hel del den senaste tiden. Det kanske vore bra om jag vilade fredag och lördag så jag är fit for fight på söndag då vi har basketmatch.

Inga kommentarer: