onsdag 9 april 2008

Övervåningen

Jag hittade kameran. Den låg längst ner i min handväska. Det var inte lätt att hitta nått i handväskan den var överfull. Rensade ur den lite nu på morgonen så nu hoppas jag att jag ska hitta lite bättre i den. Jag har i alla fall nöjet att presentera lite av helgens arbete med bilder. Det verkar som att det är något skräp på linsen men håll till godo med bilderna nedan. Igår vad jag även och inhandlade lite material som vi behöver bla spackel så nu ska här börjas spacklas.


Badrummet. Detta finns det mycket kvar att göra på. Vi har försökt ställa undan en massa grejer där inne dessutom.

Sovrum 3. Detta är tänkt att bli mitt och gubbens sovrum när det är klart. Vi bygger en skjutdörr in till förrådet så jag kan ha de utrymmet till klädkammare istället. Jag längtar tills det är klart.

Sovrum 4. Här ser ni att vi har börjat att isolera väggarna ut mot sidorna i sovrumen. Vi har satt 3mm masonit skivor bakom och det har funkar väldigt bra hittills.

Sovrum 5. Även här har vi isolerat småväggarna. Vi har dock inte isolerat där det är elslangar dragna så elektrikerna ska kunna arbeta utan problem.

Sovrum 5. Detta är väggen mellan sovrum 4 och 5. Den är nästan färdigisolerad även den.

Inga kommentarer: