onsdag 15 oktober 2008

Energi

Igår hade min man mycket energi vilket var väldigt skönt då han har varit trött de senaste veckorna. Jag tror helt klart att det beror på att han tränade i måndasg. Man bli piggare av det. Iallafall så tog min man på sig arbetskläderna och gick upp och slipade bort spackel och spacklade klart i de två sovrummen. Han fogade även hörnen ytterligare en gång. Latex fogen från byggmax in väldigt mycket i hörnen så man få fylla på. Jag hoppas det har sugit tillräckligt nu för annars kommer de så konstigt ut.

Jag själv lagade grönsaksoppa och det blev riktigt god. Sedan gick även jag upp och spacklade i en timme. Jag fick spackla ute i hallen. På lunchen ska jag åka till tapetaffären coh kolla in tapeter hade jag tänkt mig. Det kanske kan bli dags föt tapetsering till helgen.

Till helgen kommer mina föräldrar samt min lillebror och hjälper oss och det ska bli skönt att det händer en del. Det blir lite mer fart på bygget när man får lite hjälp.

Inga kommentarer: