söndag 26 oktober 2008

Stövlarna har anlänt

Tackar för alla ni som har röstat om jag skulle köpa de svarat eller bruna stövlarna. Resultatet blev att av 13 som röstat så tyckte 12 att jag skulle köpa skorna. 5 st tyckte att skorna var lika snygga oavsett färg och 5 att de svarta var snyggast och 2st att de bruna var snyggast. Under veckan han jag bestämma mig för de svarta och försökte därför beställa dem. Det visade sig dock att de svarta var slut i min storlek. Jag provade istället med den bruna och där fick jag bättre lycka. Skorna anlände redan i fredags och jag invigde dem igår. De är bara såååååå snygga. Märket är Gabor så jag räknar med att de kommer se fina ut bra länge. Jag impregnerade dem igår innan jag invigde dem dock.

Ett nytt problem som har uppstått är dock att jag inte har någon tillräckligt snygg jacka till mina nya stövlar. Stövlarna kräver därför mer köp. Jag har dock en snygg ulljacka som kommer komma från Thailand uppsydd till mig så jag ska nog vänta och så om inte de passar till mina nya fina stövlar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Vad kul att de var bra.
Lycka till med jack valet .
Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram Helena