fredag 31 oktober 2008

Halloween



Idag är det då Halloween. Det är lite mysigt tycker jag men det känns som att det går lite upp och ner med hur mycket man firar det hela. Jag ska nog köpa en pumpa och karva ur och ställa ut med lite värmeljus i. Lite mys måste man ha så här på hösten ändå.

Igår kväll skruvade vi upp några av de gipsskivorna som fattades efter rörmokaren varit på plats. Nu är badrummet helt klart och vi ska bara fixa dörrkarmen innan mattläggaren kan komma och göra sitt nästa vecka. Min man känner sig dock hängig idag så vi får se om han blir sjuk eller om han kan jobba övertid helgen. Själv så blir jag ensam hemma och ska slipa och spackla på övervåningen. Idag jobbar jag bara halvdag och ska ägna eftermiddagen åt att fixa nya vinterdäck samt bestämma tapeter till hela övervåningen. Wish me luck!!!

1 kommentar:

Maria sa...

I whish you luck och en härlig helg;)

Kram på dej / Maria