måndag 27 oktober 2008

Utmanad!

Ojojoj jag har blivit utmanad och det är första gången. Det ska bli intressant att se hur jag klarar det just denna första gången. Det är Maria från Lundins Nya Hus som har skickat över bollen till mig.

Reglerna för utmaningen är följande:

1.Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
2.Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.3.Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
4.Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag har varit utmanare i Gladiatorerna och således varit med i tv detta var år 2001.

2. Jag har skostorlek 46 och trots det så har jag runt 50 skor hemma. Jag undrar hur de gick till eftersom man inte kan köpa damskor i min storlek i skoaffärer.

3. Har sex st syskon men hade gärna haft fler. Det är så underbart att ha dem omkring sig. Synd bara att vissa bor flera timmars bilfärd bort.

4. Har studerat i USA två läsår 99/00 Tacoma, WA och 02/03 i La Crosse WI.

5. Tycker det är fruktansvärt tråkigt att städa och brukar skjuta på det till framtiden. Damma är det absolut tråkigaste. Hade gärna anlitat en städerska som hade kunnat städa varannan vecka.

6. Är lättad över att jag äntligen blivit frisk efter tre veckor med svalgkatarr och ser framemot kvällens springtur.

7. Är för rastlös för att zappa framför tv.n om det finnas annat att göra och det gör det alltid. Kollar otroligt lite på tv.

Då ska vi se, följande skickar jag utmaningen vidare till och hoppas att de antar utmaningen.

1 Sofias Blogg
2 Hilleshög
3 Louises Dagbok
4 Martina
5 TilldeNiklasLillaJag
6 Iafnutt
7 Lavendeln

Inga kommentarer: